Яготинські поети: “Життя – це гра…”


00557735Життя – це видумка природи,

А смерть – це парадокс від Бога.

Така собі нестримна насолода –

Дарунок створення нового.

!startЖиття – ілюзія, як ураган!

Того хто його гонить поміж себе

Карає стрімко, як тиран

Жорстоко відбирає все у тебе.

Слова Гете  в обробці Іринки РозуМій


3

Життя – це гра без гриму на обличчі,

Життя – це погляд дивного дурману.

Залежність розодітого сторіччя,

Розвіювання терпкого туману.

kids89Тобою грають, наче іграшкою діти,

Твої думки читають наяву,

Та показавши лиш одного разу квіти,

Стягують на жилах тятиву.

00282693Мені, не треба величі у шатах,

Мені, не треба блиску – не люблю.

Бо я неначе лицар в латах

І  не терплю відвертого жалю.

1368202206_129405066572X05uУсі закони створені похилими людьми, бо молодь і жінки хотять свободи.

Похилим людям правила пітьми завжди дорожчі виключень і насолоди.

Слова Гете в обробці Іринки РозуМій

25_Malinovij70

Скажіть, чому це я не маю права?

Чому не можу висловить думки?

Чому мої слова комусь отрава,

Які течуть із мого серця, як струмки?

1-2011-09-08-jailЯкщо саджатимуть за слово і за правду,

За думки кресані героїв молодих,

Якого ж тоді треба снігопаду,

Щоб зупинити «нелюдів святих»?

9927efe-fullscreen-capture-5152015-44121-pmКоли, скажіть мені, таке бувало?

В Шевченкові написанії дні,

Коли цензура душі карбувала

Й героїв розпинала на стіні!

SkrizhaliЯ не мовчатиму, бо моє слово – сила,

Для мене зрада – це суцільна німота!

Та моя думка сонце не гасила,

В очах сльоза й безмежна гіркота…

Іринка РозуМій, 9 березня 2016 року

 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

