Як свій день проводить бандерівка? “Яготинські ненаВісті”.


Як свій день проводить бандерівка

Знайшла на просторах інтернету віршик російською мовою. Чудо-творіння! Не змогла пройти мимо. Ділюся з читачами. Автор невідомий.

Как свой день проводит бандеровка:

Опять проснулась спозаранку,

Надела чисту вишиванку.

Зевнула и перекрестилась.

Бандере яро помолилась,

Разбила аж в молитве лоб!

Пошла сажать в саду укроп.

Посеяла для флага лен,

Проветрила за хатой схрон,

Чтоб шмайсер мой не заржавел!

Еще сегодня уйма дел:

Порвать соседа-забияку

И москаляку на гилляку.

Перед Америкой прогнуться,

Евросоюзу улыбнуться,

Ой, мало ли прекрасных мест!

Пойду протру фашистский крест.

Достану вилы из-за печки,

Сожгу всю вату из аптечки.

Вот так весь день и не присела.

На ужин кусень сала съела.

Хлебнув горилку, я всплакнула,

Тихонько “Нічку” затянула.

Опять забыла, вашу мать,

Я в полдень мальчика распять!

С утра в заботах закрутилась,

Совсем, видать, перегрузилась.

Зато я буду точно знать,

Чем день грядущий мне занять.

 

 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Гумор і сатира. Додати до закладок постійне посилання.

One Response to Як свій день проводить бандерівка? “Яготинські ненаВісті”.

  1. Гарний вірш.)) Але ж яка бандерівка без жидобандерівця?!)))

    “””
    Я – жидобандерівець з-під Києва.
    Ісаак, на призвіще Мотиль.
    Жінка всі мозги мені вже виїла,
    щоби переїхать в ІзраЇль.

    Ох, моя голубко білокрилая.
    Ти вважаєш я – дегенерат?!
    Я ж не всіх бабусь поізнасілував.
    З’їв не всіх російських немовлят!

    Я ж без крові руської загину там,
    на Землі Обітованій тій.
    Хто ж без мене, люба, зможе вийняти
    серденько із путінських повій?!

    Дуже скоро доберусь до Путіна..
    Відірву, падлюці, язика!
    Ним і повечеряємо в сутінках.
    Під «сім-сорок», та під «гопака».

    Сала з Матвієнчихи наріжемо.
    У мацу з Кобзона зіллєм кров.
    Покайфуєм смаженими крижами,
    які мав Олежка Табаков.

    Там же, люба, в славному Ізраїлі,
    та й не їсть свинину їхній люд.
    Тож давай, щоб часу ми не гаяли,
    наїмося москалями тут.

    Я – жидобандерівець з-під Києва.
    Полюбляю кров із немовлят.
    От доп’ю усю, а потім виїду,
    святкувати з жінкою Шабат!

    БоїтЕся, москалЯки?! Правильно!
    Юшку з боягузів я люблю!
    Слава Україні та Ізраїлю!
    Смерть антисемітам, та Кремлю!

    Подобається

Залишити відповідь

