Яготинські новини: “ТАМ ДЕ ТОНКО, ТАМ І РВЕТЬСЯ…”


imagesНе створюйте собі проблеми:

Не говоріть про чоловіка лихо,

Бо ви приліпите емблеми,

Ви не позбудитесь їх тихо.

 

Хай буде він для вас найкращий,

Найкрасивіший на землі,

Бо з лихом зробите пропащим,

Потопите його в імлі…

 

Дивуйтесь, і його дивуйте,

Радійте, поряд з вами диво,

Ласкаву посмішку даруйте

І зваблюйте його красиво.

 

Бо ви на світ одні-єдині,

Кохані ви – сім’я одна,

Тримайтеся завжди й донині,

Хай буде кріпкою вона.

 

Бо все, що сказане у світ –

Реалізується щомить,

Як розцвітає, наче первоцвіт,

Тоді і серденько щемить.

 

Бо там де тонко, там і рветься, –

Це світу кресані слова

Та ваша лють вам не минеться, 

Біль вабить гілка тернова.

Я дуже часто чую, як жінки ображаються на своїх чоловіків, називають їх такими словами, що язик не повертається повторити лихо-оди та ще й привселюдно, і самі не розуміють, що  непоправно шкодять коханому, притягуючи весь негатив, нещастя, готуючи його до поразки.

СТІЙТЕ! КАЖУ ВАМ, СХАМЕНІТЬСЯ! ВИ САМІ ОБИРАЛИ СОБІ ПАРУ!

Адже, саме жінка обирає, а не навпаки. А те, що обрали, що запрограмували, те й маєте. Тож, не скаржіться на чоловічу половину людства, не гребіть всіх під одну греблю.

П’яниці, курці, прелюбодійники, ледарі, козли, жаднюки і т.д. – це ще прийстойні слова з тих, що я чула. Але і жінки такими бувають, чого вартують потенційні блондинки – б-р-р, а як  важко жінку вилікувати від якоїсь залежності – просто не можливо.

А ви, коли-небудь усвідомлювали, що штовхає чоловіка на такі відчайдушні кроки? Можливо, ви самі й винні: не додали належної уваги, не зрозуміли та ще й вилаяли за якісь дурниці. Як часто у вас болить голова? Це найкрутіша відмовка від сексу. Я зайнята, мені ніколи, або відчепись. Грішіть на себе, як ваш чоловік буде шукати розраду в іншому місті…

Та послідує питання: «Що робити, коли є маленькі дітки? Як залишитися наодинці, щоб не поранити дитячу психіку?» А ніхто і не говорив, що буде легко! Над стосунками треба працювати, зміцнювати їх! А ХАЙ! І ПОТІМ! – не друзі у цьому, вони нещадно руйнують все, що створювалося роками.

ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ! ВИ САМІ СТВОРЮЄТЕ СОБІ ПРОБЛЕМИ! ЩО ПРОСИТЕ У ВСЕСВІТУ (БОГА), ТЕ Й МАЄТЕ! ТАМ ДЕ ТОНКО, ТАМ І РВЕТЬСЯ!

Мені часто говорять: «Ти розумна, бо у тебе чоловік особливий: чуйний, мужній, хазяйновитий, не курить, не п’є, не гуляє.» Та у кожній сім’ї є свої негаразди, такі собі слабкі місця та я за всі роки, що ми прожили разом (у наступному році буде 20) жодного разу не звинуватила його. Повірте, у мене набрався цілий список недоліків: він дуже часто змінює роботу тільки тому, що стає нецікаво, мозок його, бачте, не шевелиться, а це так відображається на сімейному бюджеті; живемо у постійному ремонті; а де наші шкарпетки, не його, а наші; а будити його – це окрема елегія та чого вартують його інструкції, без яких і робити нічого не буде, а уточнення – виводять мене з себе. А в зраді, ніколи навіть не запідозрила. Я довіряю йому і він мені теж. Як часто задумуюсь над цим і ловлю себе на думці:

«МИ ВІНЧАНІ, У НАС ВЕЛИКЕ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ПЕРЕД ГОСПОДОМ БОГОМ – СІМ’Я

Всі наші відносини будуються: на довірі, взаємній підтирмці, його родина стала для мене найріднішою в світі, а йому повезло (немає ні тещі, ні тестя – померли), ми постійно говоримо і дуже багато, обговорюємо всі домашні проблеми. І я в такі моменти згадую настанови священника (запала в душу легенда про каміння на березі моря, як воно з роками стає гладеньким). А як, інколи, мені хочеться кричати, ви б знали! Уточнення доводять до сказу! Стримуюсь!

ДОВІРА І ТІЛЬКИ ДОВІРА БЕРЕЖЕ НАШУ СІМ’Ю, А ВЗАЄМНЕ РОЗУМІННЯ ТВОРИТЬ ДИВА.

Бо я для чоловіка:

І КОХАНКА, І ПОДРУГА, І МАМА!

НІКОЛИ НЕ ГОВОРЮ ПРО НЬОГО БА, НАВІТЬ, НЕ ДУМАЮ ПОГАНО! НЕ ПРОГРАМУЮ ЙОГО НА ЛИХО! ВІРЮ! КОХАЮ! БЕРЕЖУ!

Він у мене, як дитина, бо

ПОТРЕБУЄ: ЛАСКИ, ПІДТРИМКИ, РОЗУМІННЯ!

ЗНАЙТЕ! НАЙЛЕГШЕ І НАЙШВИДШЕ ЗВИНУВАТИТИ! ПОЛАЯТИСЯ І ПОБИТИСЯ ТАКОЖ. А ЗРОЗУМІТИ, ПОЧУТИ, ПРОСТО ПОГОВОРИТИ – ДУЖЕ ВАЖКО!

І ще, якщо ваш чоловік потенційний ледар, тобто сидить у вас на шиї – то це може означати тільки одне – це ви йому дозволили. Людина дуже швидко звикає до ліні – це доводить нашу біологічну приналежність. Якщо він так кохає свою автівку – кохайте її  разом! Допомагайте йому в ремонті типу: подайте ключі, потримайте клему, насамкінець, допоможіть прокачати гальма, помийте мотор. Я постійно так роблю. Так, інколи, отримую наганяй від  нього…

АЛЕ Ж Я ПОРЯД! МИ РАЗОМ!

ТОЖ, ЗАПМ’ЯТАЙТЕ! ТАМ ДЕ ТОНКО, ТАМ І РВЕТЬСЯ!

КОХАЙТЕ, БУДЬТЕ КОХАНИМИ, ЦІНІТЬ ОДИН ОДНОГО! БО УДВОХ ВИ – ВЕЛИКА СИЛА! НЕ ПРОВОКУЙТЕ ВСЕСВІТ! НЕ ЗМУШУЙТЕ ЙОГО ВТІЛЮВАТИ НІСЕНІТНИЦЮ! ДУМКА НАЙСИЛЬНІША! І ПОВИННА БУТИ У ВАС НАЙПОЗИТИВНІШОЮ, НАЙКРАЩОЮ!

А знаєте, мені прикро, бо не кожна жінка дослухається до цих порад. Не кожна повірить. Є й такі, які вважають чоловіка принцом на білому коні та брешуть йому безвідмовно, двері відкривають в хату ногою.  Та я не засмучуюсь. Одного разу вони збагнуть, що в стосунки влізла помилка і що треба щось негайно міняти, але тоді може бути пізно, бо так можна втратити коханого НАЗАВЖДИ.

З повагою, Іринка Розумій 17 квітня 2016 року

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Роздуми. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

