Яготинські поети: “Мені вже цілий день як сорок…”


fullsizeМені вже цілий день як сорок…

А чи я знаю цьому ціну^?

З шампанського злітає корок…

Я все шукаю у собі відміну…

 

Та досвід сріблиться на скронях,

Дається він на все життя…

Найкращий вік вже на долонях,

Йому не буде вороття…

 

Не знаю я, чи постаріла?

Це особливе відчуття…

Душа моя весь час горіла,

Палала, як невиннеє дитя…

 

І страх, і радість, і надія _

Сплелись веселкою в мені

У вічності заплутались надії,

Розквітли і буяють навесні…

 

Мені вже цілий день як сорок _

А відчуття, що двадцять п’ять…

Життя _ це сон, це дивний морок,

А щастя _ в затишку стоять…

 

Змахнути віями _ прекрасно,

Відчути присмак гіркоти…

Усе потрібно своєчасно,

Щоб не збагнути самоти…

 

Здається, я живу для себе?!

Та ні! Таки все для дітей!

Бо наймиліше це для тебе 

Вони _ початок всіх ідей.

 

Мені вже цілий день як сорок _

Це дуже дивне відчуття…

З шампанського злітає корок…

І чуть моє серцебиття…

 

Оксана Розум (Іринка РозуМій) 18 травня 2016 року

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Роздуми. Додати до закладок постійне посилання.

One Response to Яготинські поети: “Мені вже цілий день як сорок…”

  1. jagonenastiblog коментує:

    Гарні роздуми. Доволі глибокі. Саме у цей період починаєш переосмислювати своє життя. І дуже добре, коли переосмислюєш лишень хороше. Судячи з Ваших віршів – Ви гарна людина. Зі святом! 🙂

    Подобається

Залишити відповідь

