Яготинські новини: “Зустріч однокласників через 10 років”.


Яготинські ненаВісті

Хостинг от Макхост

«Чому вчителі так довго не старішають?». Я відповім: «Їх підтримує юність». Юність, енергія, що б’є через край, огортає їх з усіх боків довгі роки.
Діти щиро діляться нею, дарують, не замислюючись. І лишень у Ваших силах, або у Вашому бажанні, підхопити їх подарунок. І залишитися молодим, сповненим сил та енергії, на довгі роки.
Ніби ось нещодавно перевалило за 40, поменшало запалу і сил. Але моя дітвора, мій “перший” клас, вирішив зібратися на зустріч випускників. 10 років – не жарт. Це вже певний досвід і впевнені досягнення.
Яготинські ненаВістіЯ отримала запрошення, і в душі знов прокинулася 16-и річна дівчинка-пустунка. Геть, зморшки! Мені дарують тепло! Я приймаю його! І ніби знову занурююсь у світ дитинства.
Дорогі обличчя світяться радістю зустрічі і веселих спогадів. Я не почуваю себе старшою, я почуваю себе однією з них! Мені вже немає чому їх вчити. Вони вже мудрі. Вони можуть ще й самі навчити новій мудрості! Адже вони пройшли шлях пошуків і становлення. Вони знайшли себе у житті, або стверджуються у своїх вподобаннях. Вони вже вчать мене – замуровану у власних комплексах вчительку! І я вдячна їм за цю науку!
Юність розтормошила мою душу і сьогодні я – одна з них. Я стрибаю і танцюю разом із ними, ніби й немає 40-а років за плечима. Я сміюся і жартую на одній із ними «хвилі». Ми не соромимося один одного, – ми один одного розуміємо. І це чудово!
Вони змусили мене скинути свій панцир нерішучості і «розкрутили» на пісню. Не знаю, наскільки вдало вийшло – давно не співала – але я не розчарована. А це означає – все вийшло!
Яготинські ненаВістіМої любі, мої щирі, мої дорогі, мої найкращі, мої «перші», а значить – НЕЗАБУТНІ! Я не пам’ятаю більш невимушеного і теплого свята, ніж це.
Я вдячна своїм учням, ні – своїм дітям, – безмежно! І нічого, що до кінця школи їх довела інша вчителька – Лілія Михайлівна Редька. Розливається неймовірним теплом по тілу думка, що я приймала участь у їх зростанні. Як бульбашки шампанського, переповнює вдячність, що вони не забули мене!

Яготинські ненаВістіДва вчителі трапились на їхньому шляху, два різні погляди на «виховання», два різні досвіди. Зате тепер наші випускники мають «повний набір» мудрості, яка, сподіваюсь, таки знадобилась їм у їх житті.
Ну ось, хотіла розповісти про те, як пройшла зустріч випускників, а розповіла про відчуття,що переповнюють мене. Та, може, це й на краще. Хай усе, що вони розповіли нам, вчителям, і один одному, залишиться їхньою невеличкою таємницею. Дасть Бог, і вони ще заявлять про себе вголос. А якщо й не вголос, то їхня робота, їхнє життя таки залишать по собі слід. Адже кожен виконує свою, але таку потрібну людям, роботу.
Ми з Лілією Михайлівною пишаємося ними неймовірно! Нам вдалося, разом з батьками, виростити дуже гарних і добрих, а головне – надійних юнаків та дівчат. Знов мене понесло в пафос. Геть!
Яготинські ненаВістіНаостанок можу сказати лишень, що найщиріших і найдобріших побажань моїм дітлахам буде замало. Я розчинилася в них, я їм просто вдячна! За світлі спогади, за теплі відчуття, за легкість і невимушеність!
Я пережила разом із ними незабутні моменти! Вони вміють таке влаштовувати. Вони підхоплюють і ведуть за собою! Вони – неймовірні! Лише завдяки таким дітям вчитель завжди залишається молодим.

“Хай добрі вчинки супроводжують життя!
Хай дії ваші будуть чесні й справедливі!
Хай ваші ріки мчать через моря
В безмежний океан любові і надії!»

Юлія Большакова.

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Бачимо прекрасне | Теґи: . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

