Я гину!


Яготинські нена-Вісті

Гляньте на мене – я гину! Душа моя обвуглена й зневоднена. Серце зневірене і спустошене болем за все мракобісся цього світу.

Начальник із мідною червоною пикою змушує мене звільнятись з роботи. Чиновник, ворюга із наглою жирною мордою, змушує мене платити все більше і більше. Медик із гидкою посмішкою змушує мене тихо вмирати на власному подвір’ї, бо не маю грошей на лікування. Мєнт на шикарному «Порше» давить мене на зупинках. Покидьок із руським автоматом у руці руйнує мої садиби і вбиває моїх синів.

А відтак мені залишається «вилетіти» із власного житла, загризти своїх дітей, щоб не мучились, і через 2 місяці здохнути з голоду самій. Або знесилитися так, що будь-який «спєц» пришибе мене палицею.

Яготинські ненаВістіНу що з того, що я хочу просто жити гідно, по-людськи?! Невже я обжеру Верховну Раду, якщо хотітиму нормальної роботи, гідної зарплати, якісної медицини, безпеки на вулиці і миру в країні?! Чому шакали, що заплодили цей світ, безкарно товстішають і шикують, а мені залишають лишень право попорпатися у смітнику?

Хто дав право покидькам вирішувати мою долю і долю моїх дітей? Право сильного, чи право вмілого користуватися недолугими Законами для своєї користі?

Де шукати того добродія, що кине мені шматок «Особливої Краківської», забере до себе додому і зробить із мене Шарікова?

Яготинські ненаВістіЯ – слабка жінка. У мене тендітна фігура, стрункі ніжки і вправні рученята. Я хочу бути слабкою. Хочу, щоб мої діти були захищені і влаштовані у житті. Хочу, нарешті, як і всі, скинути на когось вирішення своїх проблем. Я не хочу вчитися бути сильною! Я хочу бути просто щасливою жінкою, а не стійким Термінатором!

Гляньте ж на мене – я гину! Я гину у цьому жорстокому світі! Я втомилася тримати його на собі! Бо за цю підтримку увесь світ б’є і вбиває мене. Бачачи лише мої помилки, не помічаючи досягнень! Змушуючи мене вважати себе нездарою і нікчемою!

Як мені вижити у цьому божевільному хаосі, стоячи на колінах, простягуючи руки до неба у відчайдушній молитві? Остання і єдина надія лише на Бога!

Яготинські ненаВісті«Боже, не дай мені впасти! Не дай мені згинуть! Я маю дітей, що привела на цей світ, можливо, всупереч їх волі! Дай мені можливість, наперекір начальникам, чиновникам, колекторам і загарбникам, підняти їх на ноги! Господи! А потім можеш робити зі мною, що хочеш! Я прийму твоє рішення, і буде воля Твоя! Амінь.»

Надія Безмежна.

 

 

 

 

 

 

 

 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Роздуми. Додати до закладок постійне посилання.

One Response to Я гину!

  1. jagonenastiblog коментує:

    Вражаюче! У горлі сохне, як читаю. Вкотре вклоняюся вам, мій шефе!

    Подобається

Залишити відповідь

