Яготинські поети: “Я так шкодую, що багато розмовляла…”


art__650

Так, інколи буває, довіришся людям, поділишся із ними самим сокровенним… поглянеш… і ти вже розсипаєшся у лічені хвилини… як пісок… І чим більше про тебе знають… тим більше топчуть і завдають болю…

Я так шкодую, що багато розмовляла…

Я так шкодую, що багато розмовляла…

Так легко було лишити собі…

Чого ж моя душа тоді чекала?

Розчарувалася, розсипалась вдобі…

 

Навряд тепер чи зможу повернути,

Тепер ненавиджу зближатися з людьми,

Бо свою долю я не зможу повернути…

Нагаями побита і потоптана кіньми…

 

Плювали в мою душу, зневажали,

Сама я винна, піддалася всім,

Я зрозуміла _ дуже заважала

Гріхи творити… Та молилась їм…

 

Занадто я довірилась, розбилась…

Як можна швидко злікувати рану?

Якби ж то я із ними не ділилась _

То може й не прийшла б оця омана…

Прошу пробачення у тебе, мій любий читачу, за такі сумні ноти моєї рими… Та тільки побачивши помилку інших, можна зробити висновки і не повторити її… Не платити так гірко і не розбиватися вдрузки…

З розвагою, Іринка РозуМій(Оксана Розум) 20 липня 2016 року

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

2 Responses to Яготинські поети: “Я так шкодую, що багато розмовляла…”

  1. jagonenastiblog коментує:

    Душа людська так створена недбало,
    Що розтоптать добро їй до снаги
    Одним лиш помахом лукаво
    Підвішеного язика ваги.

    Душа, розірвана й німа
    Ллє довго сльози у журбі.
    Але, знов скреснувши, підійме на крила.
    І Феніксом відновиться в огні.

    Щоб з часом знову скинутою буть
    Невіглаством і дурістю у яму,
    Ту яму, звідки янголи несуть
    У височінь, до божеського Храму.

    Отрута чорних язиків
    Хай залишається у Пеклі.
    У Пеклі, що Землею звуть –
    Їм тут повіки роль виконувать нікчемну
    А ми полинем у Блакить, й не будемо згорять даремно!

    Подобається

  2. Оксана Розум коментує:

    Амінь…

    Подобається

Залишити відповідь

