Яготинська поезія: “Ода Освіті”.


Ода Освіті - Яготинські ненаВісті

 

Ода Освіті.

Спасибі за все нашій рідній Освіті!

За стаж, за зарплату, сльозами омиту.

За учнів, що вчителю сиплють образу,

За зміни в програмах, що доводять до сказу.

За те, що підручників вічно немає,

А те, що приходить – геть недосконале!

За диски, планшети, картки, олівці,

Таблиці, проектори, папір, кнопки,

За лампи, що досі купуєм самі!

Загалом, за все буду вдячна Освіті –

– Навчила мене в самостійності жити,

Нічого не дала, лишень вимагала,

Смоктала, карала, щодня напрягала.

Втомилася я все тягнути туди,

А школа забрала й «години» мої!

Не посоромилась: випила, з’їла,

Й обідрану, ледь животіти лишила.

Удома нема ні ремонту, ні їжі,

Ні одягу, ані взуття – лише книги.

Тому щиро вдячна я рідній Освіті!

І правди сумної ніде не подіти:

Вона не дає працювати, лише вимагає,

А потім тебе напризволяще кидає.

Наїлася я вже таким досхочу!

То дайте під сраку, і я полечу!

Надія Безмежна

30.07.2016

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

