За законами Фен-Шуй – сміття не можна… – “Мої веселі яготинські сусіди”.


Яготинські ненаВісті

За законами Фен-Шуй, за традиціями українського фен-шуй, за іншими впливовими вченнями – СМІТТЯ НЕ МОЖНА…

  • Виносити ввечері

  • Тримати у хаті довгий час

  • Залишати у хаті на ніч.

Ну, або приблизно так.

Можливо, мої веселі яготинські сусіди дуже ретельно вивчали закони Фен-Шуй за бракованою книжкою, де половина тексту була просто відсутня. Тому що вони як закляття повторюють одну лише фразу з неї: «Сміття не можна залишати в хаті». Все! І не доведеш, що ця їхня фраза недодрукована.

За законами Фен-Шуй сміття не можна...Так от, керуючись недочитаними законами Фен-Шуй, вони НЕ тримають сміття в квартирі, а … пакують його у сумки та пакетики та вивішують за лоджію. Ну, поки винесеться – його нема куди діти, то й вивішується за межі помешкання.

Регулярно і за будь-якої погоди я спостерігаю ці пакунки у себе над головою. У дощ вони іноді набухають і крапають на мої вікна брудними патьочками. У спеку – сміттячко пріє і, мабуть, приваблює гурти тараканів, які з голодухи лізуть від сусідів-алкоголіків до сусідів-феншуїстів на трапезу. І, звісно, перевалочною базою їм слугує мій балкон.

Взимку ці руді тварюки десь ховаються від холоду і їм зовсім байдуже до сусідського мороженого хавчику. А влітку я маю безмежне щастя їх споглядати, «приймати» і не встигаю давити. І так щороку відтоді як мої веселі яготинські сусіди начиталися Фен-Шуй, чи Бог його знає, чого вони там начиталися!

І просила, і молила, і лаялася, та все марно. «Сміття не можна тримати у хаті!». Мама дарагая! А на сходний майданчик пробували виставлять? Чому ні? Адже ж не в хаті!

Цією статтею я починаю нову майже он-лайн рубрику «Мої веселі яготинські сусіди».

 Цей «щоденник» буде розповідати про всі приколи нашого сусідського мешкання.

ОТЖЕ, ДЕНЬ 1-й, 18.08.16

 Роблю поправку: спеціально я за сусідами не слідкую! Отже… За законами Фен-Шуй сміття не можна...Спочатку за вікном з’явились 2 руки, які дбайливо почепили торбинку за балкон. Судячи з рельєфного об’єму пакунка, там були грушки чи яблучка. Моє зауваження злякало руки до такого ступеню, що вони в паніці зникли і хлопнули вікном.

За законами Фен-шуй сміття не можна...Через 20 хвилин до торбинки додався пакетик із картопляним лушпинням. Мабуть, почистили картопельку на обід. Пішов дощ. І мої вікна у перших жовтуватих патьоках. Смачного, сусіди!

ikea

 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Мої веселі яготинські сусіди. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

