Яготин: “Мої веселі яготинські сусіди”. День наступний.


Мої веселі яготинські сусіди

Мої веселі яготинські сусіди. День 2-й. 19.08.16

У вчорашній торбинці за балконом були грушки. Дізналася випадково – побачила сьогодні сусідку на базарчику в центрі з двома кульочками грушок. А забалконня було порожнє.

Пакетик зі шкаралупками, мабуть був викинутий ввечері.

Пішла гляну, що там теліпається сьогодні!

Яготинські ненаВісті

Так, сьогодні порожньо. Значить, грушки продалися. Та ще не сутінки!

Ну, що я казала! Іще не вечір! Сьогодні вже не грушки, а судячи з форми пакунку – ковбаса!

Яготинські ненаВісті

Слава яготинським сусідам!!!

 

Анна Литвинова - дизайнер одежді

 

 

 

 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Мої веселі яготинські сусіди | Теґи: , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

