“Легенда про Маму” – Яготинські легенди.


%d1%8f%d0%bd%d0%b3%d0%be%d0%bb

МАМА _ , найтепліше і наймиліше слово у житті кожного. Ця особистість пропливає крізь все твоє життя, охороняючи його, немов янгол. Кожна культура світу має свої музичні і літературні доробки: драматичні твори, пісні, легенди, притчі та інші. Я, особисто, не чула легенди про Маму і тут, бігаючи теренами інтернету, наштовхнулася на прозовий варіант. Так він запав мені у душу, так вразив, що вирішила покласти його на риму. 

ЛЕГЕНДА ПРО МАМУ

Скільки є у світі легенд,

А про Маму ніхто не згадає

Та в один прекрасний момент

Вона ніжно тебе обіймає.

Обіймає і душу голубить…

Прокладає стежину в тобі…

Вона так безкорисливо любить…

Й не чекає одвіту собі…

 

Дитинка запиталася у Бога

За день до того, як із світу янголів спуститься,

Проймала її серденько тривога:

Як може у великім світі не згубиться!

Навіщо я іду в цей світ?

Що я робитиму без Тебе?

О, Боже, дай не пустоцвіт!

Весь час дивитимусь у небо!

Дитинко, люба,  не печись!

Я подарую янгола, він буде із тобою!

У нього правдоньки навчись,

Він все пояснить у спокою.

А як його я зрозумію?

Не знаю мови я його…

Повір! Мій янгол усе вміє:

Навчить всьому, навчить всього!

Охоронятиме від бід,

Плекати буде з тебе слово

І готуватиме обід,

Й співати буде колискову…

Як і коли я повернусь

До тебе і до свого Раю?

Як можу вірити комусь,

Коли й ім’я його не знаю?

Твій янгол скаже все тобі,

Імен багато є у нього…

Ти й не помітиш у собі…

Саме потягнешся  до нього…

У ньому сльози, в ньому радість,

У ньому вся твоя любов!

Тебе застане, навіть, старість…

Тобі не вистачить розмов…

Цей янгол _ МАМА, його совість

В тобі проляже  назавжди

І це не буде випадковість…

Йому обійми розведи…

З повагою, Іринка РозуМій (Оксана Розум), 20 жовтня 2016 року

 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети, Яготинські легенди. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

