Яготинські легенди: ЧОМУ ЖІНКИ ПЛАЧУТЬ?


%d0%b6%d1%96%d0%bd%d0%ba%d0%b0

ЖІНКА _ мама, дружина, бабуся,  берегиня роду … скільки в неї імен… Вона може все, уміє все, вистоює у найскладніші часи і оберігає родину, як ЯНГОЛ. Хто наділив її такою мудрістю та силою волі? А вона… весь час плаче… Чому? 

 

 

 

ЛЕГЕНДА ПРО ЖІНКУ: ЧОМУ ЖІНКИ ПЛАЧУТЬ?

Маленький хлопчик запитав у мами:

Чому ти плачеш? В чому річ?

Я _ жінка! Не сказать всього словами,

Пробач, з тобою віч-на-віч…

Не розумію я, не знаю, 

То твої сльози гріють душу?

То мої сльози у Дунаю…

Не зрозумієш… визнать мушу…

Лиш мовчки сина обняла,

Тихенько скроні цілувала…

Весь біль із серденька зняла

Та більше вже казать не стала…

Тоді хлопчина запитав у тата:

У чому сльози мами без причини?

Невже не мила наша хата,

Що сльози ллються щохвилини?

Та батько сину відповів,

Що без причини плачуть всі жінки…

Хлопчина ріс, не розумів,

Як розгорнути жінки сторінки?

Отож, у Бога запитав,

Господь секрета не тримав

І розповідь свою почав,

Йому легенду розказав…

Задумав жінку, чисту досконалість:

Я дав їй плечі, щоб тримала світ

І дуже ніжні, щоби мала жалість

Й дитинки, щоб приймала цвіт.

Я дав їй дух, настільки сильний,

Щоби терпіла увесь біль.

Я дав їй волю мимовільну,

Щоб перешкоди всі  долала в ціль.

Вона піклується про хворих,

Вона не скаржиться на це…

Вона печеться про  убогих

Й дитятко тішить над усе…

Дитинку любить, якщо й кривдить,

І чоловіка любить, бо з ребра,

І зрозуміє, коли й зрадить,

Бо рівних їй… нажаль нема…

Я дав їй мудрість розуміти,

Я дав рішучість без вагань,

Я дав їй сльози, дав їй квіти _

 То й проливає без страждань.

Вона їх ллє, коли бажає,

Я дав їй право на усе,

Вона сім’ю міцну тримає,

Бо її слово не пусте.

Тож, любий синку, треба знати,

Що краса жінки _ у очах,

Що можуть серця відчиняти…

Уся її любов в сльозах…

З повагою, Іринка РозуМій (Оксана Розум), 20 жовтня 2016 року 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

