У зоні АТО черговий янгол відлетів у небо…


Не можу мовчати… Ця смерть сколихнула всю УРАЇНУ…

%d0%b3%d0%b5%d1%80%d0%be%d1%8e-%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b2%d0%b0

Біжіть, побратими, я вас всіх прикрию!

Серцем своїм я матір зігрію!

Одна в мене ненька ласкава, рідненька!

Візьми мене, мамо, свого козаченька!

Відкрий, любий, очі… що ж рідним скажу

та я ж твою рану не відворожу…

Один в тебе шлях у душу проляг

на ній в тебе, рідний, калини кетяг…

Казала сестричка, а він вже в раю…

Нема в нього мами у нашім краю…

Укрий мене цвітом і більше не треба,

у волі привітом…. життєва потреба…

Є батьківщина одна – УКРАЇНА,

Тримай же, найкраща,  любого сина!

___________________________

СЛЬОЗИ… СЛЬОЗИ… СЛЬОЗИ… МОРЕ СЛІЗ…

Земелечка йому пухом… вірному і надійному синочку…

З повагою, Іринка РозуМій 27 листопада 2016 року

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Помічено. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

