Яготинські поети: “КОХАННЯ У ВІЧНІСТЬ: ЖУРАЛИНА ВІРНІСТЬ”


%d1%82%d0%b0%d0%bd%d0%be%d0%ba-%d0%b6%d1%83%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%bb%d0%b8%d0%bd%d0%b8%d0%b9%d0%ba%d0%be%d1%85%d0%b0%d0%bd%d1%96

ЖУРАВЛИНА ВІРНІСТЬ

 (присвячується коханню Кириченків)

Пам’ятаю, моя мила, пам’ять свою бережу…

Як же ти мене любила, спокій твій я стережу?!

Рай в очах твоїх для мене! Рай у сонячну блакить!

Твоє серденько вогнене у мені вже пломенить!

Як же жить мені без тебе, як без тебе існувати?

Серед трав величних стебел, як тебе не цілувати?

Відійшла і відлетіла горлиця, моя ясна!

Все було, як ти хотіла… мальва рясно зацвіла…

Як тебе не обіймати, не шептати, як слова?

Як без тебе існувати? Сива, моя, голова…

Скрізь тебе я, мила,бачу де пройду, а чи ступлю…

Пам’ятаю твою вдачу… світ без тебе не терплю…

Я діждусь, моя ти зоре, скоро й я уже прийду…

Втоплю горе в синє море, а інакше – пропаду!

Бач, ці квіти, моя доле, все тобі щораз несу…

Як зібрати свою волю, як забудь твою красу?

Як забудь мені твій голос? Все я чую скрізь його…

Чарівний налитий колос бачив сум лиця твого…

Пам’ятаю, моя мила, пам’ять свою бережу!

Як же ти мене любила?! Спокій твій я стережу!

_______________________________________

Так журавлик упадався, ждав журавочку свою…

Дуже вірним в долі вдався, над рікою святою!

Обіймав крильми могилу… до журавоньки летів…

Не топтав й траву похилу… не тривожив її снів

Оксана Розум, 02 грудня 2016 року

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинські поети про відомих людей | Теґи: , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

