“Люблю я свій тинок в обіймах криги!» – яготинські поети.


Люблю я свій тинок в обіймах криги

“Люблю я свій тинок в обіймах криги!”

Люблю я свій тинок в обіймах криги,

Під час дощу, в момент відлиги!

Коли ідеш в обхід калюжі,

Або бредеш по ній байдуже.

Чудовий він брудними чобітками,

І падаючим людом славен він!

Своїми «Mizubishi» і «Porsh-ами»,

Що мчать шляхами вдень і уночі.

Чого вартує подорож до школи

Рум’яненьким місцевим дітлахам?! –

Мандрівок небезпечними місцями,

Мокрúми ніжками і збитим десь дівчам…

Люблю я свій тинок під час негоди –

Як з кавою сиджу коло вікна,

Рахуючи на склі дощу розводи,

Коли не зачіпа буденна метушня!

Люблю я зловтішатись з перехожих,

Що по коліна у багні зневолені іти.

Спостерігать, як ті збагнуть не можуть –

Яким же боком ту калюжу обійти?

Можливо, є шляхи рівніші,

Та не шукає мій народ легких шляхів!

Свої дороги нашим людям наймиліші,

Бо зроблені вони для лопухів.

Вас, любі городяни, обдурили –

В Європі тротуари не такі!

По них ідеш не як по рíллі,

Нема там ям, калюж і пагорбíв!

Там не лишають щілин у асфальті,

І в них не утрамбовують «долин»,

Там пішоходи не обходять перехрестя

Й не йдуть, у мокрий занурившись сніг!

Чи це майстри в країні незугарні?

Чи розпорядження дають не фахівці?

Чи архітектори у нас такі бездарні,

Що всі шляхи місцеві – цвинтарі?!

А люди лише хочуть мати змогу

Безпеку відчувати і комфорт,

А не петляти зайцем по дорозі,

Обходячи черговий дискомфорт!

Люблю я свій тинок в зими обіймах,

Коли рипить під чобітком сніжок!

Але не хочу я молитись в храмі,

Щоб по дорозі на роботу «пронесло»!

10.12.16    Надія Безмежна

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Помічено | Теґи: , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

