Яготинська поезія: “Маска ночі…”


%d0%ba%d0%be%d1%85%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f

“Маска ночі…”

Чому, коханий,  ми так швидко розійшлися?

Чому так швидко впала маска ночі?

Ми по світах навіки розбрелися,

одна сорока тільки жалібно скрекоче…

 

Чому в нас стався дивний резонанс?

Бо не було кохання поміж нас!

Завжди були холодні твої очі _

у серденьку друга жила щоночі!

 

Завжди сприймав мене, як друга

ти, з мене щиро глузував,

в тоїх очах була моя подруга…

Чому ж мою прихильність здобував?

 

Невже, тобі, це завжди було в радість?

А зрада так чому моя пекла?

Я зрозуміла _  це вже твоя слабість!

Як добре, що від тебе утекла!

 

Не встигла, навіть, обпектися

у серце моє жаль не проника.

Я дуже рада  _  довелось тебе зректися

і слів не бракне, що не треба й словника!

 

Я ні на краплю вже не пожалію!

А як тоді я слізоньки лила?

Однак, тепер тебе не розумію,

чому ж не подруга тебе обійняла?

 

Невже, забракло слова дон Жуану?

Чи, може, кара так тебе спіткала?

В твоїх обіймах більше не розтану!

Я своє щастя в світі відшукала!

 

Не знаю я, чи був колись щасливий?

Чи хтось тебе так щиро обіймав?

Ну що ж, спокуснику красивий,

скажу тобі: “Ти облизня спіймав!

 

Весь час дивитись в смутку на кохану,

не обіймати і не цілувать…

Оце, тобі, Господь одміряв рану,

щоб ти навчивсь кохання цінувать!”

Оксана Розум, 16 грудня 2016 рік

 

 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

