Яготинська поезія: Рима прибуває – піснею карає…


%d0%b2%d0%b5%d1%80%d0%b1%d0%be%d0%bd%d1%8c%d0%ba%d0%b0

Як дивно ти мене сатаєш,

ти мої очі одвертаєш,

моє римоване безсоння,

один лиш піт на моїх скронях…

 

Чому до мене ти приходиш,

посеред ночі тільки бродиш?!

Тобі немає більше місця?!

Мій вірш від мене не відрікся!

 

Бо слово моє оживає,

коли перо в руках тримаю,

творю ту вільну точну риму

в очах мені хватає диму.

 

І на вустах медові строфи

моєї спраглої Голгофи,

і мого Раю у світах

в моїх зажурених очах…

 

Краси правічної природи,

від неї напиваюсь вроди,

від неї рима прибуває

і піснею мене карає…

Плакучая вербонька

Вербонька плакучая стояла журилась

над водою в каламуті Господу молилась:

“Боже милий, Боже любий, як це все збагнути?

Як же мені, Всюдисущий, все оце забути?

Оббрехали лихі люди за блакитні очі,

все під річкою сиділа, плакала щоночі…

Пішов милий, чорнобривий до війська служити _

то вони мене за вірність хтіли утопити

і казали , що він згинув, що мене покинув,

що він зрадив мої очі, до другої линув…

Я не вірю лихим людям, бо його кохаю

і вербою біля річки вже його чекаю…

Як же мені повернутись, як дівкою стати,

коли прийде він додому, стане коло хати?!

Буду звати його, Боже, до річки, до себе,

будемо удвох злітати до самого неба!

Лихі люди, лихі люди … лиха й слава з вами…

я залишуся у світі гіркими сльозами…”

Оксана Розум, 29 грудня 2016 рік

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

