Яготинська поезія: З Новим роком, мій читачу!


%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bd%d0%b8%d0%ba

З Новим роком, мій читачу!

Я щиро вдячна всім, хто був зі мною,

вподобав пости, щире слово дарував

за цього року таїною,

що щирим словом мене чарував!

 

У щасті я була, чи в смутку

та чула вірш в своєму серці

в прекраснім, вірнім, дивнім жмутку

звучали рими дужих терцій!

 

Я дякую всім читачам

і щиро зичу вірності й любові,

надати ніжності речам,

довіри й радості в розмові!

 

Для мене кожен – особистість,

для мене кожен – вже талант,

я бачу вашу всю барвистість,

я в світі, наче емігрант!

 

Я маю свою вільну думку

та не нав’язую її,

у ній немає порятунку,

у ній _ щебечуть солов’ї!

 

Тож я ціную ваше слово

і вподобайка _ то моя сльоза!

Назавжди і понині й завше _

мої думки _ моя роса!

 

Я з Новим роком всіх вітаю!

Бажаю вам талант плекати!

На шпальти з словом завітаю _

віршами буду дивувати!

З повагою, Іринка РозуМій (Оксана Розум) 01 січня 2017 рік 

 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

