Яготинська поезія: Подрузі


%d0%bf%d0%be%d0%b4%d1%80%d1%83%d0%b3%d0%b8

Подрузі

Подру’го, моя мила, що я тобі скажу:

Життя тебе косило __ я не допоможу,

а от розрадить можу, сльозу твою втирать!

Скажи, я допомо’жу, я можу

у серпанок слова свої збирать.

 

Я можу заспокоїть і словом полонить,

я можу рани гоїть й секрети хоронить,

я можу твої сльози у роси перелить

і всі душевні грози сніжком посеребрить.

 

Шепни мені хоч раз:”Потрібна ти мені…”

Немає вже образ __ залишились в зимі,

а ти мене не просиш, а я приходжу зрідка,

сльозами душу росиш, моя гірка лебідко…

 

Здається, наша дружба розбилася навік,

неначе, гірка тяжба в акаціях одвік.

Акація по всьому свій аромат несе,

а колючки із го’ри впиваються в плече.

 

Та ні, та чиста  дружба, як аромат джерел,

як радість солов’їна, немов зліта орел

і з долі виринає гірка життя спіраль

та нас таки єднає досвітня пектораль.

 

Не згасла наша дружба, ніколи, і не вмре

допоки в нашім серці веселка воду п’є!

Вона встає над нами, палахкотить у світ,

можливо,  трохи снами приходить пустоцвіт…

 

А нам би лиш зустрітись і се’рденька тремтять,

і трохи пожалітись, аж зорі миготять!

Відразу сонце світить, ясніше, благодать,

а нам би тільки долю свою не споглядать…

 

Можливо, я віршами доводила до сліз

за терпкими димами не буде більше гріз,

ми в долі є з тобою, ми раз шляхи пройшли,

зеленою травою ті стежки поросли…

 

Тепер хай плаче юність вербою над водою,

ніколи їй не бути в болоті осокою!

І хоч ми, доле, рідко стрічаємось з тобою

у серці нашім збірка того зерна з сівбою…

З повагою, Іринка РозуМій (Оксана Розум), 06 січня 2016 рік 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

