Яготинська поезія: На зранених струнах октави “Загублена душа”, частина ІІІ


%d0%b4%d1%83%d1%88%d0%b0

На зранених струнах октави

“Загублена душа”

частина ІІІ

Ти пробач мене, люба, за сльози…

Скільки ж випила їх в тім гаю?

За оті холоднючії грози,

що спіткали тебе в тім краю…

 

Я шукала тебе й серед ночі!

Знаю я, що нагрішила у цей світ…

Проходила красу я дівочу…

Правду кажеш: “То все пустоцвіт!”

 

Я піснею жила у ній творила…

тебе згубила, наче вранішню росу…

життя твоє у сон перетворила…

я віддала усю свою красу…

 

Моє дитя! Яка ж у грудях рана?

Вона тобі болить і так пече,

і розливається у ріки кров багряна,

і маками красивими цвіте!

 

Я обійму, тебе, я вип’ю твої слізки,

в життя твоє я янголом зійду…

Ой, одинока ти, моя берізко,

у світ широкий, люба, поведу…

 

Тобі я голос, сонце, подарую!

Кричатиме у світ твоя душа!

З тобою, моя доню, помандрую…

вже й моє серце тебе не лиша…

 

Як я могла тебе покинути? Не знаю…

Так сталось швидко все, неначе дощ…

Як я без тебе, доню, знемагаю!

Як заслужити, мила, твоїх прощ?

 

Сама тебе я кинула у прірву!

Сама й палала у вогні до сліз!

Немов плоди із мене люди злі обірвуть

і порубають лози в верболіз…

 

Повір, дитино, я також страждала!

Боялась співу, але я  співала!

Своєму серцю доленьку ввіряла…

життя твоє тихенько обірвала…

 

Та, як душа моя у світ оцей сіяла?!

Коли знайшла тебе __ відчула німоту…

О, Боже, як я голосно кричала?!

Твою до скону вип’ю самоту…

%d0%b6%d1%83%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%bb%d1%8b

Але ж летіла в небо з журавлями

ще, як жила, і не знайшла тебе,

твоїми неба синіми очами

сміялось в сонці небо голубе!

 

Усе дивилась в нього, виглядала,

шукала рідну душу і свою,

з тобою все ночами розмовляла,

молилася за доленьку твою…

 

Ми злетимо у зорях журавлями,

я вже з тобою __ янгол я є твій…

Над нашими пекельними жалями

лягли сувої наших дивних мрій…

 

Ми ж землю любимо удвох, її кохаєм,

удвох на йоту вип’ємо й жалі,

удвох і Господа ми, донечко, благаєм,

бо ми з тобою __ сизі журавлі…

Оксана Розум, 20 січня 2017 рік

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

