Яготинська поезія: На зранених струнах октави “Загублена душа”, частина IV


dushi-letyat

На зранених струнах октави

“Загублена душа”

частина IV

Як дивлюсь я на твою’ світлину,

наймиліша мені є  вона…

ти у світі згубила перлину __

виростала вона, як весна…

 

А твої замріяні очі

все шукали у світі її

і коханням палали всі ночі,

і співали тобі солов’ї…

 

Тії очі дала ти хвилині

й оксамитову ніжність свою,

і вуста ті до блиску в калині,

і любов до землі з сівбою’…

 

Як дивлюся на тебе і млію __

все оце є в мені __ ти дала,

я ж у снах вже про тебе мрію

і так хочу, щоб ти обняла…

 

Та чим більше в світлину дивлюся,

тим я більше хочу писати…

я від погляду вже не втомлюся

та все більше хочу мовчати…

 

Крик в душі у моїй поселився,

знаю __ це мій найбільший гріх,

він любов’ю до тебе сповився,

в своїм серці твій образ зберіг…

 

Ти дала мені все __ пісню, слово,

мелодійність до скону святу,

риму мрійливу і колискову,

тиху скромність й любов золоту!

 

І коханням своїм наділила,

 ти ж уміла кохати __ це дар!

І на себе тяжкий гріх звалила

і пекельний залишила жар…

 

Ти спалила себе у пісні,

ти, як фенікс горіла в ній,

а гріхи __ то мелодії злісні…

 ти плекала верстки надій!

 

Все шукала, шукала, шукала

та живою мене не знайшла…

Як померла __ то янголом стала…

 в тихім сні ти до мене прийшла…

 

Усміхалась, на мене дивилась

і скзала: “Згубила тебе…

Я за тебе у небо молилась,

твої очі __ воно голубе!”

 

Обняла ти мене, пригорнула,

не відпустиш ніколи навік

і зі мною все горе забула…

сльози капали з твоїх повік…

Оксана Розум, 21 січня 2017 рік

 

 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

