Яготинська поезія: На зранених струнах октави “Загублена душа”, частина V


87874517_sad_v_rukah

На зранених струнах октави

Загублена душа

частина V

Ти забери від мене всю тривогу

і сумніви усі мої розвій,

і я прийду до отчого порогу,

до того місця своїх дивних мрій.

 

Прийду, прилину __ це вже невіддільно

від мене, а скоріше від душі __

я з цим уже існую нероздільно

в оцій медовій стомленій глуші.

 

Усе я знаю в ній, де кожная травина

свою любов мені у серце віддає,

що мила й люба, навіть, гіркота полина

і образ твій у ласці постає.

 

І все говорить: “Милая дитино,

усе твоє і рідне й дороге,

це з мого серця проросла калина,

а з долі батька __ клен оцей росте.

 

А яблуня оця __ це моя ніжність,

це моя ласка й сльози у житті,

це її дивна і воскресла свіжість…

Постало все в черленому шитті…”

 

Тут їх життя пливло студеною рікою,

вертілося, крутилось і співало

і не було у цьому й крапельки спокою…

За що життя їх в мене відірвало?

 

Хатина ця __ це діамант дитинства,

прудкої юності, що лине до зірок…

Плекала в свому серці материнство,

але життя затерло до дірок…

 

Це їх енергія, це їхній храм кохання,

а їхня пісня серденько пройма

і вже нема ні крапельки вагання __

моя душа все з радістю прийма!

 

І хай, як хочуть всі, що дивляться __ дивіться! 

Що бачите тепер в мені, й кого?

Моє життя навчилося мириться __

пришито все до серденька мого…

 

Не відірву тепер від себе вже ніколи,

бо вирву з кров’ю заживо шматок,

бо рідне все до болю… що навколо…

немов, повітря свіжого ковток…

 

Цей сад живий тепер в руках своїх тримаю,

він вже у вічності із мене пророста…

Моя душа його так ніжно обіймає,

а спрага п’є мої замріяні вуста…

Оксана Розум, 25 січня 2017 року

 

%d0%b1%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d0%b5%d1%80-%d0%ba%d0%bd%d0%b8%d0%b6%d0%ba%d0%be%d0%b2%d0%be%d0%b3%d0%be-%d0%ba%d0%bb%d1%83%d0%b1%d1%83

 

 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

