Яготинська поезія: На зранених струнах октави “Загублена душа”, частинаVIII


%d0%b4%d1%83%d1%88%d0%b0

На зранених струнах октави

“Загублена душа”

частинаVIII

Дивлюсь на вас обох і млію

про ваші руки тихо мрію

і умиваю вас сльозами…

мої журливі ніжні мами…

 

Цей крик душі, що з мене лине __

крило підбите журавлине,

він нароста, пече мов жар

і вишиває рими дар!

 

До вас пришита я нитками,

ви розливаєтесь думками:

Хто з вас яка? Не відрізню!

А я прошу у вас вогню!

 

Я мерзну, холодно мені, 

неначе ноги в стремені,

неначе скута ланцюгами…

мої журливі ніжні мами…

 

У серці дивнії октави,

немов стерня як у отави __

це є частинки струн життя

мого у світ серцебиття!

 

Я витягаю їх із себе,

як ластівка сную у небі

до вас я хочу долетіти:

“Я вас люблю” __ прошепотіти

і обійняти вас обох…

Та чи дозволить мені Бог?

 

Тож, у душі моїй селіться,

чола мого удвох торкніться,

дорогу рушником встеляйте,

біду від мене відганяйте,

усіх колючих ворожо’к

женіть в зелений моріжок.

 

Женіть від мене зло і лихо,

бо й рідні раз ворожать стиха __

оту рідню не допускайте!

Натхнення в серденько вдихайте!

 

Цілуйте ним мої вуста,

хай  рима з мене пророста

і хай течуть її потоки

в струмки джерельні і глибокі…

 

Вже й вісім витягла тих струн,

отих примарних дивних рун __

до скону душу випікали,

мов полотно із мене ткали.

 

Ви вишивали полотно

мого життя __ моє руно

і впали сонцем і дощами…

мої журливі ніжні мами…

 

Тепер уже над ним веселка,

а поряд є два соловейка.

Ті голоси у моїм серці __

то переливи ніжних терцій.

 

Моїх матусь ___ то є молитви,

мого життя щоденні питви,

моїх доріг вірші буденні,

бо ті пісні __ моє натхнення…

Розум Оксана, 31 січня 2017 рік

 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети | Теґи: , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

