Яготинська поезія: “Матусю, я вже над туманом…”, “Дим терпкий у очах…”


“Матусю, я вже над туманом…”

Матусю, я вже над туманом

і очі печуть дурманом,

бо я себе не зберіг,

напевно, великий мій гріх…

У серці рана глибока,

журавонько синьоока,

не плач, не тужи, так треба,

бо я вже лечу у небо.

 

Душа моя __ Україна,

мила уроча раїна!

Пішов я її захищати,

щоб діти могли поспати…

Щоб сліз не було у очах,

страху не було у ночах,

щоб сміх розливався навколо,

цвіли у садах матіоли…

Не плач, не тужи, не треба,

бо я вже лечу у небо…

Та я себе не зберіг,

матусю, великий мій гріх… 

Оксана Розум, 02 лютого 2017 рік

“Дим терпкий у очах…”

Дим терпкий у очах,

в серці __ рана,

у холодних ночах

ти __ кохана!

Я лежу на землі __

кров багряна

струменить у імлі __

тіло в шрамах.

Твої руки торкнулись чола __

це омана __

то так рана пекла

та стогнала.

Пеленою усе залилось __

розігнала

у розливі колось __

упізнала.

У снігах я тепер __

замерзаю…

Як я, мила,

тебе кохаю!

Наді мною __

голубка кричала

і до серця мого __

припадала…

Промовляла: Замерз?

Я __ зігрію!

Бог вже небо розверз,

а я __ тлію…

Не іди!

Я тебе благаю!

Бо від туги

я __ знемагаю!

Знаєш, сльози мої __

вода!

Я умию тебе __

не біда!

Я цілую тебе,

обіймаю,

але в небо тебе __

відпускаю!

Долечу я до Раю

з тобою

і на очі впаду __

росою!

Та голубка __

то ти, кохана!

Моя мила весна __

жадана!

Я злітаю над снігом,

здіймаюсь…

і до Раю уже,

наближаюсь… 

Оксана Розум, 02 лютого 2017 рік

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети | Теґи: , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

