Яготинські байки: “Миша й Жаба”


%d0%b6%d0%b0%d0%b1%d0%b0

“Миша й жаба”

(байка)

Приятелювали друзі __

Миша й Жаба у окрузі,

щирості не було меж __

дружиш, любиш, не втечеш!

От і каже Миші Жаба:

“Недалеко буде шабаш __

на отому боці ставу

весілля’ буде’ на славу!”

І злякалась Миша дуже:

“Я ж не плаваю, мій друже?!”

“Е, дурниці!, __ Жаба каже , __

“Я тобі усе покажу!

Мотузок я зав’яжу,

твою шийку прив’яжу.

Я тебе перетягну

й до весілля дотягну!

Лиш не бійся, моя люба,

це не буде тобі згуба!”

Миша вірила, здалася

бо слабкою удалася.

Почали вони мандрівку 

Миші давиться в голівку

та як вже посеред ставу

почали оцю виставу

налетів великий птах,

долетів за один змах,

Мишку славно проковтнув

і про Жабку не забув.

Жаба мала вдосталь часу

пригубити смерті чашу:

“Ой, якби тобі, подруго,

не в’язала я попругу!”

______________

І мораль в цій байці є

вона з ставу воду п’є:

“Не дозволь собі мотузку

зав’язати за галузку!

Друзі добрі є прекрасні,

але наміри невчасні!”

Оксана Розум, 08 лютого 2017 року

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Гумор і сатира, Помічено, Яготинська поезія | Яготинські поети, Яготинські байки. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

