Яготинська поезія: ЛЮДИ-ЯНГОЛИ


%d0%bb%d1%8e%d0%b4%d0%b8%d0%bd%d0%b0-%d1%8f%d0%bd%d0%b3%d0%be%d0%bbЄ у моєму житті такі люди, які з’являються вчасно, наче послані Господом… Ведуть мене дорогою долі, втирають мої сльози, заспокоюють мене, надихають мене… Я розумію, що з’явилися вони не просто так…, а для того, щоб я збагнула основну істину життя, щоб моя душа досягнула апогею і піднялася високо над землею, розкрилася у польоті рими і творила… творила… творила…

ЛЮДИ-ЯНГОЛИ

Знайшлися у світі дивнії люди

зі мною в розмові завжди і всюди,

вони говорили, плекали розмову

у мене від слізок відійняло мову…

Від подиву якось я оніміла,

але тії люди мене зрозуміли…

Вони прочитали мене, наче книгу,

і в серці моєму стопили кригу…

І тихо у слові мене пригорнули…

Я істину Божу відразу збагнула:

Є янголи в світі поміж людей

у серці емоцій святий апогей!

Бо душу уміють тонко відчути,

всі сльози і морок відразу збагнути!

Уміють словами усіх лікувати

і тихо себе усім віддавати…

Уміють словами у очі дивитись,

уміють на птаха пертворитись,

уміють злітати, уміють радіти,

душею уміють з тобою тліти!

Як добре, що є оці янголи в світі,

що так пролітають у моїй орбіті!

Завжди, коли треба, чомусь вони є

над ними веселка від слізок встає…

І їх небагато, я їх бережу

про горе і радість я їм розкажу…

Хоч може думками я їх розчарую,

зате свою риму я їм подарую!

Оксана Розум, 11 лютого 2017 рік

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети | Теґи: . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

One Response to Яготинська поезія: ЛЮДИ-ЯНГОЛИ

  1. Володимир Мангов коментує:

    НЕСТРИМНА ПЛИННІСТЬ

    Немов життя, пливе ріка,
    Пливе без зупинку.
    Просить її верба гнучка:
    ,,Спинись на хвилинку.

    Хочу коси просушити,
    Заплести в віночок,
    Усім серцем полюбити
    Молодий дубочок.

    Життя швидко так летить,
    А щастя не маю.
    Без любові, як прожить?
    Без неї зав`яну.”

    – Ой, вербичко, ти плаксуня,
    Перестань журитись.
    Любов прийде. Вір, красуня!
    Не можу спинитись.

    Хвилі маю я ганяти
    Від гір аж до моря,
    Землю рідну напувати,
    Щоб не мала горя.

    Іншої не хочу долі,
    Не пливу – літаю.
    Між берегів, я в неволі,
    А душа співає.

    Люблю Господу служити
    Довгими віками,
    З білим світом всім дружити
    І в день, і ночами.
    3.08.01 р.

    ВЕСНЯНА МОЛИТВА

    Господи! Обігрій, зачаруй
    Теплом і надією ти,
    Ще й кохання мені подаруй.
    Молю, грішному ти прости.

    Дай холодній душі любові –
    Розквітне вмить, мов абрикос.
    В росі скупай, у світанковій –
    Засяє сонцем поміж лоз.

    Зазеленіє знов весною,
    В очах засвітиться зоря.
    І зачарує всіх красою,
    Немов в Криму Ведмідь-гора.

    О Боже! Дай, молю, святої
    Любові, віри у житті,
    Душі дай сили неземної –
    Служити ж їй, і в майбутті!

    2.05.03 р.

    ВІЛЬНІ Й ЗАКУТІ

    Ой літа, життя літа –
    Швидко так минають.
    Стали вільні козаки
    Та щастя не мають.

    Ой вільний, мій народе,
    Чому жебракуєш?
    Зірка твоя злетіла,
    А ти все бідуєш.

    Ой доле, моя доле! –
    Горечко з тобою.
    Обікрали Вкраїну,
    Лишили з журбою.

    Ой прости, Боже, прости
    В душі моїй смуту.
    Не можу дивитись я
    На неньку закуту.

    Ой закуту, закуту
    У долари кляті.
    До влади пани пруться,
    Злодюги прокляті.

    Та й завзяті, завзяті –
    Самі не відступлять.
    Чому, люди, мовчите?
    Вони ж нас погублять!

    А діточки, дітоньки!
    Яка їхня доля?
    Скільки сиріток блудить? –
    Це ж не Божа воля.

    О Боже, любий Боже,
    Дай розуму грішним:
    Як далі вільним жити,
    Щоб не бути бідним?

    31.01.2002р.

    Подобається

Залишити відповідь

