Яготинська поезія: НЕ ЗВИНУВАЧУЙТЕ МЕНЕ


%d1%85%d1%80%d0%b5%d1%89%d0%b5%d0%bd%d0%b0 

Були у моєму дитинстві люди… найдорожчі, найцінніші у цілому світі… Хоча чому були, вони є, тільки зникли з мого життя самі, звинувативши мене… Я й досі не можу зрозуміти: Чому? За що? Можливо, це їхнє виправдання за те, що так довго не було їх у моєму житті?! Напали… і знову зникли… Тому кричить моя душа римою…  

НЕ ЗВИНУВАЧУЙТЕ МЕНЕ

Не звинувачуйте мене, будь ласка,

у тому, в чім не винна я!

У чому проявилась ваша ласка?

У тім, що зникли з співом солов’я?!

Мене лишили, наче на заклання,

ні разу не з’явившись у житті,

залишивши святеє поривання:

до рими тягнеться усе в мені!

Отак живу я цілих двадцять років,

весь час пишу, неначе ворожу…

та, інколи, боюсь писемних кроків,

а римі __ віддана і слову вже служу!

Але для чого Богу присягали,

коли мене тримали під хрестом?

До свого серця, наче прив’язали __

то я росла собі дзвінким струмком!

Дзвеніла піснею в дитинстві…

та мама плакала, мене не віддала,

а потім __ слово й рима у шаленстві

і в цьому не чекала похвала…

А де були ви всі, коли вона вмирала?

Чому ви не підтримали її?

Вона ж вам свою душу віддавала,

для неї завжди ви були свої!

Лише приїхали одного разу,

коли матусі поряд не було…

рушник стелили і взяли образу…

втекли… у мене серденько гуло…

Тож, не кричіть тепер на мене,

що я не так живу, не те роблю!

У мене моє слово золочене

і риму я у захваті ловлю.

Бо я на вас уже не ображаюсь

та й не було отих образ в мені…

Я мліти від кохання намагаюсь…

добро несу я людям в метушні…

Оксана Розум, 27 лютого 2017 рік

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

