Яготинська поезія: НА ЗРАНЕНИХ СТРУНАХ ОКТАВИ “ЗАГУБЛЕНА ДУША”, ЧАСТИНА Х


%d0%bc%d0%b0%d0%bc%d0%b0 

НА ЗРАНЕНИХ СТРУНАХ ОКТАВИ

“ЗАГУБЛЕНА ДУША”

частина Х

Я, матусю, вже  не сподіваюсь,

що колись зустрінуся з тобою…

Я не плакать тільки намагаюсь,

мої сльози випадуть росою…

Тільки тягне, Боже, у твій край

в наймилішу оксамитову Раїну…

Я лечу у твій маленький Рай

і твій голос чую солов’їний…

Не зустрінеш ти мене, не обіймеш,

не пригорнеш і не поцілуєш…

Закриваю очі: Ти ідеш…

посмішкою любою дивуєш…

Ти скажи: За що нам оцей гріх?

Що кому ми винні в цьому світі?

Не почуємо ніколи щирий сміх…

Ми промінням сонячним зігріті…

Я холодний камінь мушу обіймати

та від сліз моїх згорить роса…

Як тепер усе оце сприймати,

коли з каменя зчаровує краса?!

Я приїду в твій маленький Рай,

якби мене хтось пустив у хату…

Журавлем прилинула у гай,

душу принесла свою крилату…

Ти її шукала день-за-днем,

рік-за-роком… горлицею стала,

але я жила одним жалем

і в думки тебе не допускала…

Дивно?! Але твої очі все шукала!

Голос твій з дитинства вже знайомий,

наче я у цьому світі тебе знала…

і за що оцей вінець терновий…

Наче й ніжність у цім світі знала,

з піснею твоєю виростала,

твоїм голосом з дитинства я співала,

своє серце ним зачарувала…

Бо з піснями я, матусю, плачу

і себе вже рідна не пробачу,

що тебе в житті не помічала…

а ти… янголом від горя стала…

Оксана Розум, 27 лютого 2017 рік

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинські поети про відомих людей. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

