Яготинська поезія: Я ЖИВУ В ШАЛЕНОМУ КОХАННІ


%d0%bf%d0%be%d0%b5%d0%b7%d1%96%d1%8f 

Я ЖИВУ В ШАЛЕНОМУ КОХАННІ

Я живу в шаленому коханні

із любові й радості творю,

прокидаюсь з сонцем на світанні 

римою своєю говорю.

В слові я купаюся щоночі,

огортає ритм усю мене,

мої ночі вже мені урочі

і моє кохання неземне.

Виростають крила за спиною

і несуть у дивнії світи,

умиваюсь ніжною росою,

коли хочу болі перейти.

Я з любові у цей світ прийшла,

голосом наділена дзвінким,

моя зірка в небі вже зійшла,

словом володію я п’янким.

Я знайшла своє призначення у світі,

з мене часто промовляє доля…

Я зростала в гордім буйноцвіті __

то тепер і мила мені воля…

Оксана Розум, 04 березня 2017 рік

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

