Яготинська поезія: РИМОВАНИЙ ФАКТ


%d1%80%d0%b8%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b8%d0%b9-%d1%84%d0%b0%d0%ba%d1%82 

РИМОВАНИЙ ФАКТ

Я ні на кого не тримаю зла

в житті усі емоції потрібні,

в чиємусь світі я недовго побула

та намагання ці росі подібні.

Я зрозуміла помилку свою:

влітати в світ чужий не можна,

бо по живому горе я крою

й кричу віршами переможно.

Я щира у емоціях, відверта,

у них моя душа, моя основа,

можливо я лякаю, дуже вперта…

Поезій тропи  пізнаю’ __ це мова.

Вона вже є мені близька,

вона живе в моєму серці

така нестримна і дзвінка,

бо це є звуки вічних терцій.

І прагну відновити рівновагу

в своїй душі і, навіть, в світі…

втопити в римі свою спрагу

і меду напиватись в її цвіті…

Можливо, швидко стану графоманом,

зате відверта в фактах своїх дій,

слова мої летять терпким туманом

у “клітки золоті” рожевих мрій…

Оксана Розум, 06 березня 2017 рік

Використала “графоман”, як троп таке собі перебільшення у значенні.

Тропи __  слова, вживані в переносному значенні для характеристики будь-якого явища за допомогою вторинних смислових значень, актуалізації його «внутрішньої форми»: порівняння, алегорія, метафора, метонімія, синекдоха, оксиморон, епітет, гіпербола, літота та інші засоби поетичного мовлення, що розкривають багатство його асоціативних відтінків, посилюють та увиразнюють його емоційне й оцінне забарвлення, динамізують семантичні  поля, вказують на домінантні ознаки авторського стилю.

Графоман — людина що має сильний, часто хворобливий, потяг до письменництва, але не має відповідних здібностей.

Межа між графоманом і письменником вельми нечітка, оскільки розрізняють їх здібності, які втілені у творах, що вони написали. Зважаючи на те, що оцінка літературного твору значною мірою суб’єктивна, то часто важко провести межу між письменником-початківцем і графоманом. У цілому графоманом можна вважати людину, яка пише багато, але чиї твори не публікуються через вкрай невисоку якість.

Люди, чиї твори, незважаючи на бездарність, були опубліковані — просто погані письменники, а не графомани.

Найяскравішими рисами графомана є значна літературна активність (багато пише) та жадання слави й уваги. Графоман постійно пропонує родичам і знайомим, або навіть і зовсім стороннім людям читати свої твори, незважаючи навіть на негативну реакцію.

Пишу післямову, вам маститі, перечитайте спочатку свої твори уважно, а потім накидайтеся на початківців із звинуваченнями у графоманстві та у викладі римованих фактів. Видайте хоч тисячу своїх творів, але якщо їх ніхто не цитує __ то ваша творчість не варта виїденого яйця! Ви почитайте уважно Григорія Савича Сковороду…

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

