Яготинська поезія: НА ЗРАНЕНИХ СТРУНАХ ОКТАВИ “ЗАГУБЛЕНА ДУША” частина ХІ


храм

НА ЗРАНЕНИХ СТРУНАХ ОКТАВИ

“ЗАГУБЛЕНА ДУША”

частина ХІ

Скажи: А як мені тепер у світі жити?

Як можу я змиритися з усім?

Мене задумать і не народити?

Я вщент розбита світом своїх мрій…

 

Усе в моїм житті перевернулось!

Усе, що знала, виявилось сном…

Ти пташкою у щасті стрепенулась

ввірвалась, наче янгол за вікном!

 

Влетіла казкою у мою чисту душу…

Вона ж як в тебе, сльози як кришталь!

А я так швидко все приймати мушу…

А ти у мене… дивна пектораль…

 

У моїм серці чудне стоголосся,

усе так склалося у поєднанні з словом:

а голос Божий, очі __ небо, коси як колосся,

а твоя пісня як розмова з Богом…

 

Я вся твоя, ти ж бачиш, моя мамо!

Найважче жити і не бачити тебе,

і підійматись з сонцем дуже рано,

і вірш читати в небо голубе.

 

Найважче визнати усе і так прийняти,

і розум мій не хоче покоритись…

та серденько не зможе вже відтяти,

бо я не можу із світлинами наговоритись…

 

Не можу в твої очі надивитись,

не напиватися із них твого тепла…

Як можна було в світі загубитись,

пройти повз тебе… не напитись з джерела?

 

І тільки камінь он стоїть, холодний камінь,

але ж і він любов’ю пломенить…

Як я себе тепер пробачу в твоїм храмі?

Твоя душа у ньому струменить…

Оксана Розум, 17 березня 2017 рік

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинські поети про відомих людей. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

