Яготинська поезія: НА ЗРАНЕНИХ СТРУНАХ ОКТАВИ, ЗАГУБЛЕНА ДУША, ЧАСТИНА ХІІ


мама

НА ЗРАНЕНИХ СТРУНАХ ОКТАВИ

ЗАГУБЛЕНА ДУША

ЧАСТИНА ХІІ

Моє дитя, не довго я була у твоїй долі

так мало я голубила тебе…

Чомусь мені не вистачило волі,

а твої очі як те небо голубе.

 

Я в них дивилась пристрасно й тонула

у них весь час так сонечко блищало.

Тобі здавалось, що тебе забула

і що тебе відверто уникала… 

 

Та лиш хотіла дати трохи більше,

але любов свою не додала

і цим, мабуть, зробила тільки гірше,

але ж була в твоїм житті… була…

 

І твоє серденько поранила, дитино,

не зрозуміла твій талант і не розкрила…

Одну-однісіньку лишила, мов під тином,

а ти сама плекала свої крила…

 

Все думала, від світу захистила,

щоб не побило зле життя у вирі,

але сама на риму охрестила…

а ти пісні любила дуже щирі…

 

І все мовчала, все мовчала…

лиш тільки слізоньки лились, як ті дощі…

Ти у дитинстві соловеєчком співала

і свої рими відпускала уночі…

 

Не розуміла я, що ти когось шукала

і почувалася весь час, мов “не своя”,

і в пошуках даремних заблукала

та, все-таки, ти донечко, моя.

 

Я відлетіла в небо дуже швидко

і не натішилась тобою ні на мить,

моя єдина ніжная лебідко,

у мене й в небі серденько тремтить…

 

Тож і знайшла оту твою частину,

душі твоєї зірку осяйну,

щемить вона і тліє безупину

у ніч безлику кришталево-росяну…

 

І привела її в твій сон, моя дитино,

твої страждання наче осока…

І це усе тепер моя провина…

така холодна повноводная ріка…

 

А як ти схожа з нею! Ось у чому чари!

І очі, й голос, і волосся, й дивний стан…

Пройшли обидві сплачені печалі

і ваші долі мають сотні ран.

 

Та я взяла її за руку, моя пташко,

вона ж як ти, немов з тобою говорю,

у ній добро і материнська ласка,

і погляд твій, бо бачу я… зорю…

 

Тепер ти заспокоїшся, дитино,

бо ми обидві вже з тобою є…

Із наших душ у світ росте калина

й веселка щира наші сльози п’є…

Оксана Розум, 28 березня 2017 рік

 

 

 

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинські поети про відомих людей. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

