Яготинська поезія: ІСТИНА РАЇСИ КИРИЧЕНКО


%d1%83-%d0%bd%d0%b5%d0%b1%d0%be

Раїса Опанасівна Кириченко володіла дивним даром __ даром кохати. У книзі спогадів “Я козачка твоя, Україно” дуже гарно описала всі свої відчуття протягом життя. Завжди була вірна своєму чоловіку Миколі Михайловичу Кириченку і ніколи не зраджувала його, попри всі дивні плітки, які тільки може відтворити людська фантазія. Її прописну істину я обрамила римою…

ІСТИНА

Усе скажу: “Тебе я відпустила,

мій біль __ мій смуток, ти зі мною був…

Зоря моя у небі засвітилась

та чи збагнула світ? А час минув…”

Він пролітав так “пафосно” по жилах

і мою душу вдрузки шматував,

із болісним своїм життям змирилась,

бо час його невпинно гартував.

Хоч і зазнала соленого горя,

таки збагнула істину життя

і повела мене стежками доля,

і мудрості дало серцебиття.

А істина ота: знайти себе у світі,

відчути свій талант, добро збагнути,

бо доведеться тільки животіти

і бути до бажань своїх прикутим.

Пізнати смак кохання __ це є дар,

поміж усіх прекрасний, найсолодший.

Його не знати __ долі це тягар,

але до нього шлях, на жаль, найдовший.

Творити з нього легко і красиво,

бо обіймає й сили надає,

бо в світі це найбільше диво

 з якого щастя воду п’є.

Якщо не маєте чарівного кохання __

учіться радості оцій самі,

даруйте квіти, обіймайтесь на світанні __

бо проживете в чварах і пітьмі.

Оксана Розум, 28 березня 2017 рік

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Яготинські поети про відомих людей. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

