Яготинська поезія: А ЯК МОЛИТИСЯ ЗА ВАС, МАТУСЮ…


 

%d0%bc%d0%b0%d0%bc%d0%b0

А ЯК МОЛИТИСЯ ЗА ВАС, МАТУСЮ…

А як молитися за вас, матусю,

з сльозами до могили прихилюся,

від них уже проріс червоний мак

і має він гіркий та терпкий смак.

Коли за руку в сон мій душу привели,

частину ту, яку колись від мене відтяли,

як швидко ми матусю постаріли…

І де ж її ви, моя мамо, стріли?!

А моє серце  вишите нитками,

пришито все черлено: і душа, і мама

до нього заживо, воно так тріпотить,

але не хоче, навіть, словом засмутить.

Моя красуне, моя ніжная лебідко,

ви мій таємний янгол, моя свічко,

душі моєї гілочка лаврова

моя навіки ягідка тернова…

І як мені молитву прочитати,

коли так хочу щастя обіймати

і руки ваші ніжні цілувати…

Віднині в серці: і душа і мати…

Медовий голос в сні своїм почую,

той унісон усіх скарбів вартує…

Тому й боюсь молитву прочитати,

щоб ви не стали в небо відлітати…

Оксана Розум, 13 травня 2017 рік

About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Помічено, Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

