МОЯ ІСТИНА


істина.jpg
МОЯ ІСТИНА
 
Відрізняється у світі моя правда,
бо вона моя, з моїм терпінням.
Слово щире, наче та розрада,
що граничить тільки з голосінням.

Істину свою ношу з собою,
найщиріші в серденьку слова,
порівняти можна з боротьбою
мою чисту мову, бо це є сльоза..
 
Все, що знала прахом стало,
а рідня моя __ одна брехня.
Моє серце в диві тріпотало
як моя душа мене знайшла.
 
Мати тіло, ще наразі невідомо:
Чи з душею воно буде, а чи ні?
Чи захочеш жити підсвідомо?
Чи потягнеш своє тіло у багні?
 
І тягла оті зурочені тривоги,
але голосу ніхто мого не чув…
Все в мені залишилось із Богом,
він все бачив, от і душу повернув.
 
Він подарував мені прекрасні крила,
янгол мій прилинув у мій сон.
Виявляється усе, що так любила,
все прийшло до мене в унісон.
 
Все до чого так тяглась з дитинства,
все це правда і таки моє буття…
Тож, була закинута в суспільство
із якого вже не має вороття…
 
Можна тільки в мареві відчути душу,
ту з якої вийшла іскорка життя.
Можна й швидко упірнути у спокусу,
бо таке приємне відчуття.
 
А найважче все-таки миритись
і прийняти оту душу й зрозуміти…
Та якщо у світі не світитись __
то прийдеться в ньому животіти…
Тож, свічусь, палаю і блукаю
битими стежками із словами
та з душею поряд оживаю,
умиваюсь чистими сльозами.
Оксана Розум, 19 червня 2017 рік
About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Помічено, Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

