НЕСТРИМНА ДУМКА


Як Гете

НЕСТРИМНА ДУМКА
Я дуже дивна у своїх віршах,
мене потрібно в них іще збагнути,
нестримна моя думка у словах
тож, треба світ увесь у щасті осягнути.

Не знаю чи слова мої легкі,
чи долітають в серце в римі?
Частіше, наче сльози ті палкі,
неначе, юні неосяжні пілігріми.
 
Можливо, думкою своєю декого лякаю,
римую фактів неприборкане чуття,
чуже життя на себе одягаю…
інакше у поезії не буде почуття.
 
Комусь подобаюсь, а інших так дратую…
Описками своїми допікаю.
Але емоціями я ніколи не жартую
і за помилки світ не дорікаю.
 
І лине з мене чисте слово й рима,
неначе хтось шепоче: “Запиши…”
Та постать кришталева і незрима,
неначе надиктовує вірші.
 
Чи хтось повірить з вас, що особлива,
що засвітилася навік моя душа.
Напевно, моя думка хвороблива
так прагне легкого, красивого вірша.
 
Оксана Розум, 04 липня 2017 рік
About jagonenastiblog редакція

Журналіст, письменник.
Опубліковано у Помічено, Яготинська поезія | Яготинські поети. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

